[imc-denmark] Indymedia helt nede

Simon Shine simon at shine.eu.org
Sat Aug 18 16:25:26 PDT 2007

On 18-08-2007 17:28 +0200, Grimnir wrote:
> Hej,
>
> Det ser ud til, at indymedia er helt nede nu. Jeg kan ikke komme ind p? den,
> og den svarer ikke p? ping. Er der nogen, der er i gang med en st?rre
> oprydning eller lignende p? den nu?

Hej Morten

Jeg har ikke gjort noget som ville faa den til at ryge ned.

Korer du ikke noget monitoring software saa du kan se hvis der sker noget?

Jeg har forresten ikke set om boxen er crashed endnu, men den smider stadig
nogle uhyggelige hukommelsesfejl i apache-loggen.

Serveren burde forresten genstarte automatisk inden for fem minutter nu.
Samtidig gemmer jeg tidspunkterne automatisk, saa det er ikke nodvendigt at
meddelede dem - tak geronimo og resten af slaenget!!

Simon