[imc-denmark] Det er SURT det her!

Simon Shine shreddedglory at gmail.com
Wed May 7 02:58:55 PDT 2008

2008/5/7 rosa <rosa at post12.tele.dk>:
> Hej Simon,
>  Vi har hele tiden foreslået, at vi får hjælp fra de tyske kammerater på
>  indy.de. Vi har flere gange tilbudt at etablere en konkret kontakt til dem.
>  Der er vist ingen indymedia, som teknisk fungerer så ekstremt ustabilt som
>  den danske...

Det lyder som en god idé. Jeg overlader hermed det tekniske ansvar til
hvem end der mener, de kan gøre det bedre, eller bare har lyst til at
prøve. Det kan tydeligvis ikke blive dårligere end det er nu.

DNS er lokeret hos gratisdns og kan overføres til en anden konto end
min personlige (eller også kan mit login bare videregives hvis det er
nogen jeg alligevel kender), hosting kan passende flyttes hvorend folk
synes, det kan næppe blive dårligere alligevel.

>  Det er ikke noget brok at være frustereret over, at indymedia efterhånden er
>  så ustabil, at den bliver mindre og mindre brugt. Nogle af os har brugt en
>  hel dag på at skrive en 1. maj reportage fra Berlin med masser af billeder.
>  Når indymedia ikke kan bringe billederne og siden derefter går helt ned, er
>  det da ikke underligt, at forfatterne bliver skuffede og frustrerede.

Det har I ret i. Min indsats er tydeligvis fejlslået mens jeres ikke
er det, og I burde helt klart have en service der matcher jeres egen
indsats som skribenter. Det er imidlertid ikke sket, selvom vi har
anstrengt os for det.

Lad os se hvad fremtiden bringer uden mig.

Simon