[CMI Galiza] A voltas coa actualidade repressiva

Mundo mundus bluewin.ch
Terça-Feira, 15 de Novembro de 2005 - 05:49:57 PST

Parece-me bem, mesmo se entendo que nom é "contra o independentismo galego",
mas contra os movimentos sociais, contra toda forma de mobilizaçom social
e contestaçom do poder, onde se centram este tipo de acçons.

Abraços,
Mundo.

>-- Message original --
>Subject: [CMI Galiza] A voltas coa actualidade repressiva
>From: javier <javier  sindominio.net>
>To: IMC Galiza <imc-galiza  lists.indymedia.org>
>Cc: IMC Galiza <imc-galiza  lists.indymedia.org>
>Date: Tue, 15 Nov 2005 16:18:32 +0100
>

>Acabo de facer um editorial ressumo...
>botadelhe umha olhada, logo podemos modificalo e compretalo.
>
>A ver, a ver....

>objecto

>mais

>e,