[CMI Galiza] editorial 6 d???

guido aderiva.net guido aderiva.net
Segunda-Feira, 3 de Dezembro de 2007 - 04:42:18 PST

ola!!

faltarían referencias ao propio proceso que se está a desenvolver na
galiza, se cadra podemos sacalo dalgún texto de CGz (eu insisto na
necesidade de que os colectivos colaboren na redacción dos editoriais
se é posible, ou polo menos que quede claro o traballo que se está a
desenvolver). a maiores, tamén molaba ponher as ligazóns que
consideremos oportunas (CausaGZ, outros movementos no estado na linha
do falado no artigo...)

bravo polo traballo mundo!!

apertas

"mundus  bluewin.ch" <mundus  bluewin.ch> ha escrito: