[CMI Galiza] borrar comentario?

guido aderiva.net guido aderiva.net
Quinta-Feira, 25 de Setembro de 2008 - 06:21:28 PDT

eu non o vexo, soa aos pitidos da censura cando había frases
inapropiadas. por outra banda, o problema non é o "taco/palabrota"
senón unha descalificación redactada (antidemocráticos, vos si
sobrades...), que non está eliminada.

eu penso que ou ben deixámola ou ben quitámola

fortes bks

guido

"a ledicia de viver na deriva"

tone  fugaemrede.info ha escrito: