[Imc-pl] foto.pl.indymedia.org

harcesz harcesz w poczta.fm
Czw, 21 Lip 2005, 14:44:43 PDT

no cóz, to ewentualne "moderowanie" zawartości jest do ustalenia razem z
resztą zasad odnosnie naszego foto archiwum,
nie wiem czy dało by się bezproblemowo to podzielic, w każdym bądź
razie, kasa na pierwszy miesiac funkcjonowania jest, opłata to 21$ (USD)
miesięcznie czyli przy obecnym kursie około 71,5 zł miesięcznie - jeśli
rozłożyc na pare osób, nie tak dużo jak by sie mogło zdawać

warszawski kolektyw jednak się nie wyrobi finansowo bo i tak cieńko
przędziemy z czynszami za czarna emilke i stosem kasy którą w nią trzeba
pompować, wiec odezwa do ludu - jesli ktoś chce sie dobrowolnie
opodatkować na rzecz zajebistego foto serwera dla pl.indymedia to prosze
sie zgłaszać do mnie lub do szczyma

pozdrawiam
harcesz

ps a dla twoich paruset mega zaraz tez znajdziemy jakies ciekawe
zastosowanie ;P

Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8