[Imc-pl] indy zdech這

Piotr Malesa piotrm10 w wp.pl
Pon, 20 Mar 2006, 14:57:12 PST

czesc,

indy juz dziala, ale nie radzi sobie z duza iloscia zdjec. Dlatego w
formularzu jest miejsce na 10 ;)

musialem wywalic z bazy wszystkie zdjecia wgrane wczoraj okolo polnocy,
bo to one powodowaly problemy, wiec trzeba je wgrac jeszce raz.

wszystkie zdjecia ktore usunalem byly podpisane imc-pl-wawa, wiec mam
nadziej,
瞠 nikt si nie obrazi i nie oskarzy mnie o cenzur ;)

pozdrawiam,
    piotr

asia_lojas w tlen.pl wrote:

>Hej,
>
>Ostatnio (po manifie)mieli鄉y problem z publikowaniem zdj耩 przez
>admina - zapomina造鄉y co zaznaczyc itp., wi璚 trzeba by這
>korzysta z pomocy Szczyma. Teraz zdj璚ia wrzuca豉m przez otwart
>publikacj, no i 瞠by sie nic nie zatka這 - podzieli豉m je na grupy
>(w kazdej po oko這 10 fotek). Ale dzieki za pomys wrzucania
>dodatkowych zdj耩 do artyku逝 na foto0obin, bardzo mi si to podoba ;)
>Asia

Wi璚ej informacji o li軼ie dyskusyjnej Imc-pl