[Imc-pl] PROPOZYCJA: Tryb wandala BB

gosia rikefake w o2.pl
Śro, 20 Maj 2009, 06:16:25 PDT

to ja grzecznie aprobuję obie propozycje informując jednoczesnie że bylam swiecie przekonana, ze mamy tryb wandala wobec HB - kolezka/anka dostawal z kilkadziesiat razy monity o zaprzestanie lamania pol. red., za kazdym razem je ignorowal, no ale faktycznie byc moze cos mi umknelo i formalnie nie zostalalo to formalnie przyklepane.

pozdr.
g.