[imc-queer] consulta

pina at riseup.net pina at riseup.net
Fri Feb 4 14:10:39 PST 2005

Hi Zula
It would be great to work together with you guys. I just saw this page
http://argentina.indymedia.org/features/genero/... very cool
About the queer site, i dont remeber who made it, and i dont know who have
admin acounts on it. This web site is not manteinned by a collective. It
was a first try out of queer web site (a very cool try out, dont get me
wrong guys =)...), but it never went forward.

Ola Zula
Seria otimo trabalhar junto com voces. Eu acabei de ver a sua pagina
http://argentina.indymedia.org/features/genero/... bem legal
Sobre o site queer, eu nao me lembro que o fez, ,e nao sei quem possui
senhas no admin. Esse site nao eh gerido por um coletivo. Foi uma primeira
tentativa de um site queer (uma otima tentativa, nao me entendam mal), mas
nunca foi para frente.

=)
Pina