[Imc-romania] pulafashion

r. m. costescu ruxirandria at yahoo.com
Wed Sep 21 12:57:49 PDT 2005

(sa vedem daca mesajul de fata ajunge pe lista ca
mi-am schimbat adresa....)

da, nita, clar! se mai poate vedea si un interviu:
http://www.pulafashion.com/editorial/editorial.html -
"Stiti ce greu e sa scoti oamenii din prostirea in
care ii mentine sistemul? Stiti ce greu e sa spui unei
multimi de mii de oameni ce stupid este sa stea la
coada doua ore ca sa iasa cu un carucior plin de
ambalaje dintr-un hiper-market?"... etc. daca punem
afirmatiile si declaratiile lor, fraza cu fraza, in
contextul "prostirii" la fel de mari la care ei
*subscriu* 100% (cea cu baietismele, violenta etc.), e
totul un bla bla bla complet! pe mine ma bulverseaza
ca au ales sa foloseasca *tocmai* leitmotivul cu
"respectul", care e exact ce se poate invoca pentru a
le critica abordarea fata de femei (ma gindesc ca
orice om cit de cit inteligent si luminat la minte isi
poate da seama cit de enorma e ironia). eu am trimis
reactia mea si la adresele de contact de pe site;
deocamdata n-am primit nici un raspuns.

-- oricum, toata chestia e si o ilustratie perfecta a
starii de fapt pe care o criticam noi cu ladyfest: ca
arta, inclusiv cea protestatara/activista, si marea
majoritate a celor care o creaza si promoveaza ramin
profund misogini. cei dintre noi care nu vor sa
sustina acest status quo ar trebui sa
contra-protesteze cit incape (si desigur sa boicoteze
asemenea actiuni!).

eu zic sa ne scriem parerile pe indy-ro pe canalul
deschis, unde textele sint vizibile si accesibile,
plus cine se simte motivat/-a sa trimita si el/ea un
mail direct la "puxel" si "deadman" @pulafashion.com.

ruxi

ps: stie cineva cine e in spatele site-ului, exact? si
ce e-n capul lor?!?!? :D

Quoting Nita Mocanu <cum_sa_spun_eu at yahoo.co.uk>:

> Am citi si eu azi textele de pe site.
> Nu stiu de unde combinatia activism anticorporatist,
> artisti, sexisti, violatori . Am citit la linkuir si
am
> gasit urmatoarele 2020, Omagiu, Supermagnet etc.
> Promovatorii asa numitei arta urbana.Eu vad o
confuzie
> totala intre cine trebuie sa actioneze, cine este
> dusmanul, si cum vorbesti despre asta.
> Deci am inteles ca sunt  impotriva publicitatii,
acesti
> artisti ( ca presumun ca ei sunt cei care au
realizat
> site-ul avand  in vedere link-urile) care din asta
> traiesc, adica 90 % din artist lucreaza in
publicitate,
> si se promoveaza prin publicitate. Comunitatea in
> descrierea din cele doua manifeste este total
prostita de
> televiziune, in mare parte femei :
> "Pentru ca voi nu contati! Pentru ca detergentii
care o
> intretin pe andreea marin o obliga sa se cupleze in
> fiecare saptamina cu altcineva din showbiz, dar nu
cu
> voi, uritilor. Stiati ca oana zavoranu si-a mai
cumparat
> o pereche de chiloti pe care i-a facut cadou pepe?
Ma
> doare in pulafashion! Citeste, urito, si plingi ca
nu
> ti-a luat si tie pepe cadou o pereche de chiloti!
Plingi,
> plingi, graso, ca nu arati si tu ca parul lui
andreea
> marin din reclame! Graso!"
> Pare mai repde textul unui obsedat.
>

> "Aminteste-ti ca vei muri. Construieste-ti lumea ta,
nu-i
> lasa pe ei sa ti-o faca cum vor ei. Lumea pula
fashion.
> Fara Muti, fara Andrele Marine, fara Gutii mamii
lor,
> fara detergenti, fara coenzima Q4."
>

> Lumea asta consta probabil in betii interminabile,
> batjocora, violuri, este o lume a barbatilor, si de
fapt
> de ce manifestatie cu biocicletele?
>

> nasol,
>
> nita

> Yahoo! Messenger  NEW - crystal clear PC to PC
calling