Onderwerp : [Imc-vlaanderen] Belang van IRC chat

Auteur : tuc2002 op fastmail.fm
E-mail : tuc2002 op fastmail.fm
Datum : Di Sep 16 11:12:29 PDT 2003

Ik zie één bijkomend probleem met IRC: ondemocratische (achterkamer)
besluitvorming INDIEN het niet duidelijk is wie welke beslissingen moet
nemen. Het kan zijndat dat bij wvl het geval is (getuige wie getuige
kan). Mij lijkt het probleem van de baan als het steeds duidelijk is
welke organen beslissingen moeten nemen. Verder staat vast dat via IRC
geen fundamentele issues worden beslist (die horen thuis in real-life
vergaderingen) behalve dan wanneer er aangekondigde en door iedereen
bijgewoonde IRC-vergaderingen zijn.

groeten,
TUc