Onderwerp : [Imc-vlaanderen] webruimte

Auteur : Nicolas Steenlant
E-mail : piexie op piexie.net
Datum : Di Sep 23 12:32:00 PDT 2003

hoi piepeloi

ik heb voor (veel) betere webruimte gezorgd, dankzij wat nepotisme en
een fikse korting zal dit ons maar 9 eurotjes p/maand kosten + eenmalig
22 euro setup

t is via kredietkaart te doen dus kan de brave ziel die onze rekening
beheert 31 euro naar mij overschrijven, en voor daarna misschien een
domiciliŽring van 9 euro p/maand naar mijn rekening opzetten, dan zorg
ik wel voor de rest...mail me!

[ voor de techneuten:
*1,6 GB webruimte
*40 GB bandbreedte p/maand
*debian linux/apache/php/perl/cgi/python/mysql (25 miljoen queries
p/maand/ onbeperkt aantal databases),cron,curl,ssh,webDAV,sftp,ssl
secure server,quicktime en real streaming server (leuk vr radio en
video),mailman,procmail recipes (bv posten via mail,synchroon houden
forum-mailinglijst),cvs, jabber chat server,.htaccess,VPN ]

ik begin straks met het copiŽren van de site, als alle goed gaat, zal
de site daarvoor niet plat moeten (anders doe ik het 's nachts wel),
tegen het einde van de week zouden we op onze definitieve stek moeten
zitten
gunther, zin om een handje te helpen? mail maar ...

groetjes, nic